Метод рекомендації щодо організації навч-вих процесу в пілотних класах у 2017-2018 н.р.;
Усе, що цікавить вчителів про експериментальні пілотні класи (http://nus.org.ua);
Презентація комплекту з навчання грамоти "Я читаю і пишу"
Відеокоментар до навчально-матодичного комплекту "Математика". 1-й клас
Календарне планування уроків читання і письма
Календарне планування: початок НУШ
Матеріали для викладання англійської мови
Лекція "Нова українська школа"
Завантажити файли: Порадник для вчителя
Про деякі організаційні питання щодо курсів НУШ
Орієнтовний перелік засобів навчання в початковій школі
Мультимедійна теорія для сучасних школярів
Усе, що цікавить вчителів про експериментальні пілотні класи (http://nus.org.ua);
Презентація комплекту з навчання грамоти "Я читаю і пишу"
Відеокоментар до навчально-матодичного комплекту "Математика". 1-й клас
Календарне планування уроків читання і письма
Календарне планування: початок НУШ
Матеріали для викладання англійської мови
Лекція "Нова українська школа"
Завантажити файли: Порадник для вчителя
Про деякі організаційні питання щодо курсів НУШ
Орієнтовний перелік засобів навчання в початковій школі
Мультимедійна теорія для сучасних школярів
Комплект «Я досліджую світ»(2018-2019 н.р.)
1 тематичний тиждень (04.09-08.09.17 року) - "Я - школяр"
Модельна Навчальна програма (1 тиждень)
Навч грам. 1-й кл. Навч зошит. І.Большакова, М.Прістінська 1ч
Методичний коментар до курсу "Навчання грамоти"
Навч пос для 1-го кл "Я пізнаю світ" Т.Гільберг. Частина 1
Навч пос "Я досліджую світ" Н.Бібік, М.Пристінська. Част 1.
Навч посібник "Дивосвіт". О.В.Тагліна, Г.Ж.Іванова Частина 1
Навч посібник "Дивосвіт".О.В.Тагліна, Г.Ж.Іванова.Частина 2
Календарно-тематичний план інтегрованого курсу "Дивосвіт"
Навчальна програма з математики для 1-го класу
Пояснювальна записка до програми з математики
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Створення освітнього середовища (НВО №25)
2 тематичнийтиждень (11.09-15.09.17 р) - "Мій/наш клас"
Модельна Навчальна програма (2 тиждень)
Навч грам. 1-й кл. Навч зошит. І.Большакова, М.Прістінська 1ч
Методичний коментар до курсу "Навчання грамоти"
Навч пос для 1-го кл "Я пізнаю світ" Т.Гільберг. Частина 1
Навч пос "Я досліджую світ" Н.Бібік, М.Пристінська. Част 1.
Навч посібник "Дивосвіт". О.В.Тагліна, Г.Ж.Іванова Частина 1
Навч посібник "Дивосвіт".О.В.Тагліна, Г.Ж.Іванова.Частина 2
Календарно-тематичний план інтегрованого курсу "Дивосвіт"
Навчальна програма з математики для 1-го класу
Пояснювальна записка до програми з математики
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Створення освітнього середовища (НВО №25)
2 тематичнийтиждень (11.09-15.09.17 р) - "Мій/наш клас"
Модельна Навчальна програма (2 тиждень)
Математика 1. Навч зошит. част 1. С.Скворцова, О.Онопрієнко
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Співучителювання. Що це і навіщо?
Як приймають до школи дітей в різних країнах? Німеччина
Сигнальні картки для ранкових зустрічей
10 ідей щодо створення Лепбука
Співучителювання. Що це і навіщо?
Як приймають до школи дітей в різних країнах? Німеччина
Сигнальні картки для ранкових зустрічей
10 ідей щодо створення Лепбука
3 тематичний тиждень (18.09-22.09.2017 року) - "Мої друзі"
Модельна Навчальна програма (3 тиждень)
Математика 1 клас. С.Скворцова Число і цифра 1, 2 (презентац)
Математика 1 клас, С.Скворцова, Число і цифра 3, 4 (презент)
Навч зош "Я досліджую світ" Н.Бібік, М.Пристінська. Част 1.
Метод рекомендації до посібника "Я читаю і пишу"
Органайзер-конструктор для Порфоліо учня-першокласника
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Батьки - це діти, які люблять гратися (1-А, вч Журавльова Л.М)
Як приймають до школи в різних країнах? Досвід Чехії
Впровадження рутин в освітній простір 1-го класу
Ранкова зустріч: що це і навіщо?
Набори LEGO "Шість цеглинок" будуть в кожному 1 класі
Математика 1 клас. С.Скворцова Число і цифра 1, 2 (презентац)
Математика 1 клас, С.Скворцова, Число і цифра 3, 4 (презент)
Навч зош "Я досліджую світ" Н.Бібік, М.Пристінська. Част 1.
Метод рекомендації до посібника "Я читаю і пишу"
Органайзер-конструктор для Порфоліо учня-першокласника
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Батьки - це діти, які люблять гратися (1-А, вч Журавльова Л.М)
Як приймають до школи в різних країнах? Досвід Чехії
Впровадження рутин в освітній простір 1-го класу
Ранкова зустріч: що це і навіщо?
Набори LEGO "Шість цеглинок" будуть в кожному 1 класі
4 тематичний тиждень (25.09-29.09.17 р) - "Моє довкілля"
Модельна Навчальна програма (4 тиждень)
Навч зошит "Я досліджую світ" Н.М.Бібік Частина 1
Навч-метод посібник "Порадник для вчителя"
Математика 1 клас, С.Скворцова, Число і цифра 5 (презентація)
Математика 1 клас. Працюємо з групою об"єктів (презентація)
Математика 1 клас. Порівнюємо групи об"єктів за кількістю
Математика 1 клас. Вивчаємо дії додавання і віднімання (през)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Які компетенції мають бути у вчителів початкової школи
"Коло вибору" - вправа для вирішення конфліктів
Як приймають до школи в різних країнах? (Досвід США)
Шкільний дизайн у стилі НУШ
Навч зошит "Я досліджую світ" Н.М.Бібік Частина 1
Навч-метод посібник "Порадник для вчителя"
Математика 1 клас, С.Скворцова, Число і цифра 5 (презентація)
Математика 1 клас. Працюємо з групою об"єктів (презентація)
Математика 1 клас. Порівнюємо групи об"єктів за кількістю
Математика 1 клас. Вивчаємо дії додавання і віднімання (през)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Які компетенції мають бути у вчителів початкової школи
"Коло вибору" - вправа для вирішення конфліктів
Як приймають до школи в різних країнах? (Досвід США)
Шкільний дизайн у стилі НУШ
Робота з батьками Журавльова Л.М. (НВО №25)
Новий простір у школах (вирішення питання)
Матеріали з математики (ІІ підхід, частина І)
Новий простір у школах (вирішення питання)
Матеріали з математики (ІІ підхід, частина І)
Презентації до уроків математики
Ранкова зустріч. Компонент "Щоденні новини"
Навч грамоти І.Большакова, М.Прістінська Частина1
Ранкова зустріч. Компонент "Щоденні новини"
Навч грамоти І.Большакова, М.Прістінська Частина1
Зошит І.Большакова. М.Прістінська"Я досліджую світ" Част 1
Методичний супровід "Я досліджую світ"
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Виготовлення портретів Жінки-Осені (1-В, вч Ратушняк Т.В)
Створення середовища в НУШ (з досвіду роботи)
Методичний супровід "Я досліджую світ"
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Виготовлення портретів Жінки-Осені (1-В, вч Ратушняк Т.В)
Створення середовища в НУШ (з досвіду роботи)
6 темат тиждень (09.10-13.10.17 р) - "Я і моя Батьківщина"
Фінляндія виділить кошти в підтримку НУШ
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
"Ми віримо у нашу перемогу" (1-Г, вих ГПД Торжинська С.В.)
Особливості організації освітнього середовища
Сигнальні картки "Вирішуємо конфлікти"
Відповіді на будь-які питання про навколишній світ
"Z-цифрові діти. Як порозумітися?"
Інтегрований підхід у навчанні
Використання стрічки довіри
Особливості організації освітнього середовища
Сигнальні картки "Вирішуємо конфлікти"
Відповіді на будь-які питання про навколишній світ
"Z-цифрові діти. Як порозумітися?"
Інтегрований підхід у навчанні
Використання стрічки довіри
7 тематичний тиждень навчання (30.10-03.11.2017 року) - "Ми підприємливі (осінній доброчинний ярмарок)"
Математика 1 клас. Навч зошит. Частина 2. С.Скворцова,
Навчання грамоти, І.Большакова, М.Прістінська, Частина 2.1
Навчання грамоти, І.Большакова, М.Прістінська, Частина 2.1
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Прийом критичного мислення "Плакат думок"
Як зробити школу класною?
Знайомтесь: "Лепбук"
8 тематичний тиждень навчання (06.11-10.11.2017 року) - "Техніка, яка допомагає"
Як зробити школу класною?
Знайомтесь: "Лепбук"
8 тематичний тиждень навчання (06.11-10.11.2017 року) - "Техніка, яка допомагає"
Ранкові зустрічі в НВО №25 (1а, вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Як батькам читати та розуміти новий Держстандарт
Щоденні 5 або "Письмо для себе"
Прийом критичного мислення "Дискусійне кафе"
Результати навчання в НУШ (презентація О.Я.Савченко)
Тренінг для тренерів
Знайомтеся: робот Dash
9 тематичний тиждень (13.11-17.11.2017 року) - "Ігри"
Щоденні 5 або "Письмо для себе"
Прийом критичного мислення "Дискусійне кафе"
Результати навчання в НУШ (презентація О.Я.Савченко)
Тренінг для тренерів
Знайомтеся: робот Dash
9 тематичний тиждень (13.11-17.11.2017 року) - "Ігри"
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
День зайчиків в 1-Б (НВО №25, вч Варданян А.Х.)
Використання математичних планшетів (Журавльова Л.М.)
Використання математичних планшетів (Журавльова Л.М.)
Навчання грамоти, І.Большакова, М.Прістінська, Частина 2.2
Мультимедійна теорія для сучасних школярів
Коло вибору. Інструменти виходу з конфліктних ситуацій
Роман Шиян: "Ми готували Держстандарт так, аби все починалось із зацікавленості дитини"
Китайська головоломка "Танграм" (з досвіду НВО №25)
Співпраця сім'ї та школи (1-Б, вч Варданян А.Х.)
10 тематичний тиждень (20.11-24.11.2017 року) - "Театр"
Мультимедійна теорія для сучасних школярів
Коло вибору. Інструменти виходу з конфліктних ситуацій
Роман Шиян: "Ми готували Держстандарт так, аби все починалось із зацікавленості дитини"
Китайська головоломка "Танграм" (з досвіду НВО №25)
Співпраця сім'ї та школи (1-Б, вч Варданян А.Х.)
10 тематичний тиждень (20.11-24.11.2017 року) - "Театр"
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
Матеріали з математики (ІІ підхід, частина ІІ)
Звітує Нова українська школа
Вправи для ефективного управління класом
Звітує Нова українська школа
Вправи для ефективного управління класом
Облаштовуємо класну кімнату
Додайте кольорів у життя дітей (1-Б, вч Варданян А.Х.)
Додайте кольорів у життя дітей (1-Б, вч Варданян А.Х.)
11 тематичний тиждень (27.11-01.12.2017 року) - "Мода"
Модельна Навчальна програма (11 тиждень)
Якою має бути НУШ?
Кольоровий тиждень у пілотних класах (НВО №25)
Якою має бути НУШ?
Кольоровий тиждень у пілотних класах (НВО №25)
Навчити дітей вчитися: конструювання (1-А, Журавльова Л.М.)
Як створити лепбук. Майстер-клас
Як учителю отримати зворотний зв'язок від учнів
Подарунки з хорошою енергетикою (1-Б, вч Варданян А.Х.)
Як створити лепбук. Майстер-клас
Як учителю отримати зворотний зв'язок від учнів
Подарунки з хорошою енергетикою (1-Б, вч Варданян А.Х.)
Матеріали з математики (ІІ підхід, частина ІІІ)
Школа, в якій хочеться навчатись (НВО №25)
Інтерактивний посібник-глосарій для вчителів
12 темат тиждень (04.12-08.12.17 р) - "Пригоди крапельки"
Школа, в якій хочеться навчатись (НВО №25)
Інтерактивний посібник-глосарій для вчителів
12 темат тиждень (04.12-08.12.17 р) - "Пригоди крапельки"
Рекомендації авторам підручників НУШ Всеукраїнський форум "Нова Українська школа" (відео)
Яким має бути вчитель Нової української школи
Математика 1 кл, С.П.Логачевська ІІ частина
Навчання грамоти, І.Большакова, М.Прістінська, Частина 3.1.
Навчання грамоти. Я досліджую світ. С.П.Логачевська ІІчаст
Ігри замість зубріння (канал "Кіровоград")
Батьки та педагоги запитують про НУШ
Телевізійна програма "Радіомайдан"(Левшун А.М., НВО №25)
13 тематичний тиждень (11.12-15.12.17 р) - "Зима"
Яким має бути вчитель Нової української школи
Математика 1 кл, С.П.Логачевська ІІ частина
Навчання грамоти, І.Большакова, М.Прістінська, Частина 3.1.
Навчання грамоти. Я досліджую світ. С.П.Логачевська ІІчаст
Ігри замість зубріння (канал "Кіровоград")
Батьки та педагоги запитують про НУШ
Телевізійна програма "Радіомайдан"(Левшун А.М., НВО №25)
13 тематичний тиждень (11.12-15.12.17 р) - "Зима"
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Чому сніг білий та як він з'являється?
Матеріали для виготовлення лепбуку
Павло Хобзей про інтегровані курси
Чому сніг білий та як він з'являється?
Матеріали для виготовлення лепбуку
Павло Хобзей про інтегровані курси
14 темат тиждень (18.12-22.12.17 р) - "Таємниці космосу"
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Нова українська школа у Кропивницькому
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Нова українська школа у Кропивницькому
Видатки на реформу освіти (МОН)
Вчимося по-новому (тренінг для вчител, методистів, заст дир)
Рецепти "вдалої" співпраці з батьками
Ранкова зустріч: що це і навіщо?
DAILY 5, DAILY 3 - щоденні кроки до успіху
15 темат тиждень (25.12-29.12.17 р) - "Подорожуємо в часі"
Вчимося по-новому (тренінг для вчител, методистів, заст дир)
Рецепти "вдалої" співпраці з батьками
Ранкова зустріч: що це і навіщо?
DAILY 5, DAILY 3 - щоденні кроки до успіху
15 темат тиждень (25.12-29.12.17 р) - "Подорожуємо в часі"
Шкільні рутини
Модельна навчальна програма (15 тиждень)
Лілія Гриневич вручила Подяки педагогам НВО №25
Модельна навчальна програма (15 тиждень)
Лілія Гриневич вручила Подяки педагогам НВО №25
З досвіду роботи в НВО №25 (1-г, вч Прокопенко Г.М.)
Казка з татом. Червона Шапочка (читає - Юрій Горбунов)
Хочеш змін у майбутньому - стань зміною сьогодні
Мультимедійна теорія для сучасних школярів Казка з татом. Червона Шапочка (читає - Юрій Горбунов)
Хочеш змін у майбутньому - стань зміною сьогодні
Якою є освіта у Фінляндії або здоровий глузд
Розвиток інноваційного простору (НВО №25)
Методична система "Щоденні 5" (Письмо для себе)
16 темат тиждень (15.01-19.01.18 р) - "Зимові свята"
Модельна навчальна програма (16 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
У Кропивницькому презентували Нову українську школу
5 навичок, які повинен мати вчитель майбутнього
В центрі уваги - дитина (НВО №25)
Канадські та фінські методики в Україні
Сигнальні картки для ранкових зустрічей
Казка з татом "Івасик Телесюк і Водяник"
Як вчителька початкових класів випередила новий стандарт
Прибульці з майбутнього. Покоління Z. Як з ним порозумітися?Уряд затвердив Новий стандарт початкової освіти
Якою має бути Нова українська школа?
17 темат тиждень (22.01-26.01.18 р) - "Світ захоплень"
Модельна навчальна програма (17 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, Журавльова Л.М.)
Чи можна помандрувати морем на шкірці апельсина? (НВО №25, 1-А, Журавльова Л.М.)
Математичне лото "Виноград" (НВО №25, Варданян А.Х.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Казка з татом. Івасик Телесик (читає Віктор Бронюк)
Перші відгуки вчителів і батьків про НУШ
Сім навчальних зон, які можуть бути в кожному класі
Інтегроване навчання: тематичний та діяльнісний підходи
Вчитель має бути поруч з дитиною, а не стояти над нею
18 темат тиждень (29.01-02.02.18 р) - "Я - мандрівник"
Модельна навчальна програма (18 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
Створення освітнього середовища для 1 класів (НВО №25)
Ідеї ілюстрування інформації про органи чуття
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Новини інтернет-марафону (відео)Ідеї ілюстрування інформації про органи чуття
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Континуум інтегрованого навчання
Зовнішня та внутрішня будова тіла Людини
Англійська мова з 1-го класу (1-Г, вч. Скрицька Т.В.)
19 тематичний тиждень (05.02-09.02.18 р) - "Ми - дослідники. Ми - винахідники"
Модельна навчальна програма (19 тиждень)
Журнал "Джміль" до теми: "Я - дослідник. Я - винахідник".
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч. Журавльова Л.М.)
Дидактичні ігри "Різнокольорові кришечки"
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Видовищні фізичні та хімічні досліди
Чому пташки співають?
Світ чекає на відкриття
Зовнішня та внутрішня будова тіла Людини
Англійська мова з 1-го класу (1-Г, вч. Скрицька Т.В.)
19 тематичний тиждень (05.02-09.02.18 р) - "Ми - дослідники. Ми - винахідники"
Модельна навчальна програма (19 тиждень)
Журнал "Джміль" до теми: "Я - дослідник. Я - винахідник".
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч. Журавльова Л.М.)
Дидактичні ігри "Різнокольорові кришечки"
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Видовищні фізичні та хімічні досліди
Чому пташки співають?
Світ чекає на відкриття
20 тематичний тиждень (19.02-16.02.18 р) - "Спорт"
21 тиждень (26.02-02.03.18 р) - "Мої улюблені книжки"
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Подорожуємо Читай-містом за допомогою QR-коду (НВО №25)
Подорожуємо Читай-містом за допомогою QR-коду (НВО №25)
22 тематичний тиждень (05.03-07.03.18р)- "Транспорт"
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г,вч Прокопенко Г.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г,вч Прокопенко Г.М.)
23 тематичний тиждень (12.03.-17.03.18р) - "Професії"
Міністр освіти у Кропивницькому
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Матеріали для проведення ранкового кола "Професії"
Професій різних є багато
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Матеріали для проведення ранкового кола "Професії"
Професій різних є багато
24 тем тиждень (19.03-23.03.18р) - "Час/Як керувати часом"
Модельна навчальна програма (24 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
Педагоги НВО №25 - агенти змін, опора для реформи
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
Педагоги НВО №25 - агенти змін, опора для реформи
25 тематичний тиждень (26.03-30.03.18р) - "Весна"
Модельна навчальна програма (25 тиждень)
Нова українська школа - це крок у майбутнє
Тренінгові заняття в НВО №25 (І очна сесія)
А за вікном уже весна! (з досвіду НВО №25)
Якою мовою співають птахи? (1-А, вч Журавльова Л.М.)
Нова українська школа - це крок у майбутнє
Тренінгові заняття в НВО №25 (І очна сесія)
А за вікном уже весна! (з досвіду НВО №25)
Якою мовою співають птахи? (1-А, вч Журавльова Л.М.)
26 тематичний тиждень - "Весняні свята. Великдень"
Модельна навчальна програма (26 тиждень)
Цікаві розмальовки до Великодня
27 тематичний тиждень - "Навіщо їсти?"
Цікаві розмальовки до Великодня
27 тематичний тиждень - "Навіщо їсти?"
28 тематичний тиждень - "Світ рослин"
29 тематичний тиждень - "Світ тварин"
30 тематичний тиждень - "Веселка"
31 тематичний тиждень - "Моя родина"
Казка з татом "Мишка-наречена" (читає Руслан Сенечкін)
32 тематичний тиждень - "Веселка"
33 тематичний тиждень - "Я - українець/українка. Я - європеєць/європейка. День вишиванки"
34 тематичний тиждень - "Літо (канікули)"
Немає коментарів:
Дописати коментар