пʼятниця, 25 листопада 2016 р.

СВЯТО "Посвята в першокласники"

25. 11. 2016 року в 1 класі відбулося свято "Посвята в першокласники"
 Свято розпочалося під музику вальсу, де діти кружляли у танку. Під час свята вихованці декламували вірші, розповідали гуморески і частівки, співали пісні: «Перший дзвоник», «Ми першокласники»,
« Перший раз у перший клас!», та давали Клятву школяра.
Заступник директора з виховної роботи, Мельниченко О. Д. вручила вихованцям свідоцтво першокласника і побажала надалі з впевненістю та наполегливістю крокувати далі Країною Знань.
На завершення свята батьки, учні та гості переглянули презентацію «Наше шкільне життя».
Після свята на першокласників чекали розваги з клоунами та солодкий стіл, який організували батьки.

































СВЯТО "Посвята в першокласники"
Учитель: Шановні батьки! Ось і минуло 3 місяці, як наші малюки прийшли до школи. Вони стали справжніми школярами. І сьогодні в нас свято „ Посвята в першокласники  ”.
Танок «Вальс»
Учитель
А цікаво, чи всі тут зібралися? Давайте перевіримо.
- Старанні дівчатка тут є?
- Розумні хлопчики є?
- Дбайливі мами є?
- Вмілі папи є?
- Добрі і ласкаві бабусі та дідусі є?
Тоді можна починати.

1-й учень:
Таке велике сьогодні свято!
Радіють мами, бабусі і тата!
Усмішки всюди і гарні квіти
Ось і школяр я! – радіють діти.

2-й учень:
Ось я в школі. Це наш клас.
Ми всі прийшли сюди учитись,
Життя цікаве буде в нас.
Лиш треба добре потрудитись.

3-й учень:
  Перший раз – у перший клас!
  Все у нас у перший раз:
  Перша парта і дзвінок,
  Перша книжка і урок
  Ми – не просто малюки,
  Ми вже справжні первачки!

Пісня «Перший дзвоник»
4-й учень:
 Шість років був я просто хлопчик,
В машинки грався і гуляв,
Тепер моя здійснилась мрія,
Ура! Школяриком я став.
5-й учень:
Я хвилююсь, як ніколи,
Я хвилююсь увесь час.
Адже я прийшла до школи
Перший раз у перший клас

6-й учень:
Обіцяю не лінитись,
Постараюсь гарно вчитись,
Дорослих буду поважати,
Високі бали заробляти.

7-й учень:
Я вчитись буду добре, бо маю мету.
Я знаю, ким стану, коли підросту,
Я мрії своєї не зраджу ніколи...
Тож знайте: я буду директором школи!

8-й учень:
 Як воно у школі буде?
Як пройдуть тут наші дні?
Але вийдуть із нас люди,
Навіть дуже видатні!

9-й учень:
 Зовсім, зовсім ще недавно
Вересневої пори
Мами в школу нас за руки
Несміливих привели.

10-й учень:
 Будь слухняним, синку! – мати вимовля.
Слухай оцю жінку, це вчителька твоя.
 А сьогодні ми вже справжні,
Справді справжні школярі.
 Бо читати і писати
Ми навчитися змогли.
Словом, успіхів всіляких
Ми, нарешті, досягли!

11-й учень:
На „ відмінно ” вчитись хочу,
 маю зошит з Букварем,
 вчора був я просто хлопчик,
став сьогодні школярем.

12-й учень: 
Станемо вчитись залюбки,
Збережемо свої книжки
А читати і писати
Будемо найкраще ми.

Інсценізація шкільних гуморесок
Учитель: 
Діти, добрий день! Сідайте, будь ласка! Діти, у нас сьогодні самостійне заняття. Працюйте так тихо, щоб,було чути, як муха пролетить. (Діти працюють).
 учень: Ну, коли вже ця муха пролетить?

 учень:  Все я до школи більше не піду!
Учитель: Чому?
Учень:  Бо тут примушують писати, читати, а я не вмію. Розмовляти вмію, а це тут не дозволяють.

Учитель: Скільки буде три та  п’ять.
учень: Не знаю.
Учитель: Ну я візьму й покладу тобі в кишеню 3 копійки і 5.
Скільки буде?
учень: Нічого не буде.
Учитель: Та чого ж не буде?
Учень: А того не буде, що в мене в кишені дірка.

- Дай мені твоєю ручкою пописати!
- А хіба твоя зіпсувалася?
- Та ні … Вона робить багато помилок!

- Ти в нас грамотний такий! –
Хвалить мене мама. –
Тільки ж хто чита книжки
Догори ногами?
Книжку я кручу – дива! –
Не збагну нічого –
Де у книжки голова?
Де у книжки ноги?

Запасливий
- Знову мокрі черевики?! –
Сварить мене  мати. –
Ти, мабуть, в усіх калюжах
Встигнув побувати?
- Що ви, мамо, кажу я, -
Не хвилюйтесь дуже:
Ще й на завтра залишилось
Чотири калюжі!

Богданчику, чому тебе не було в школі?
- Бо я вичитав у нашому Післябукварику приказку:
Всюди добре, а вдома найкраще.

Частівки
1. Перше вересня, малята,
Дуже пам’ятна ця дата.
На базарі залишилась
Мого тата вся зарплата.

2. А букет купила мама –
Дуже важко донести.
За шикарним цим букетом
Мені двері не знайти.

3. Ми в портфель сьогодні склали
Ручки, зошити, книжки.
Ледве з мамою підняли
І до школи понесли.

4. Всі навчилися писати,
Ну, і я навчився теж.
Кажуть вчителька і мама:
«Що ніхто не розбере».

5. Я вже вмію так читати,
І писать, і рахувать,
Що моя бабуся каже:
- Президентом можеш стать.

Учитель: Шановні батьки! Ви зрозуміли що це були тільки шкільні жарти.
Учитель: Діти, яка перша книга першокласника?
-         Давайте покличемо Букварика!           
Буквар:
Доброго дня, мої маленькі друзі!
 Я- буквар, я – перша книжка
 Хочу з вами в мирі жити
 Хочу з вами подружити.

            Діти:
-          Це чудово! Та ти не мовчи. Як читати і писати – нас навчи.
-          Розкажи, чому дощик іде. А вночі ясне сонечко де?
-          Як звуть країни, гори й моря?
-          Що таке космос і що це – зоря?
-          Так нам хочеться світ пізнати: Бо девіз наш: „ Все хочу знати!”

Буквар:
Ой, не можна так, малята.
Все про все одразу взнати.
Треба вчитися сумлінно,
Уважно і безупинно!
Букварик:  А зараз я перевірю ваші знання. Покажемо батькам чого ви навчились.
 Гра – „ Загадки ”
                    -  Кімната для занять у школі    (Клас)
                    - Шкільний стіл  (парта)
                    - Дім, де ви вчитеся. (Школа)
                     - Шкільна сумка. ( Портфель)
 Букварик: Молодці!
  
Учитель.
За час навчання учні 1 класу вивчили 14 літер укр. алфавіту;
- Списано 34 зошити, а в зошитах 648 сторінок;
- Учнями 1 класу перечитано, недочитано, зачитано до дірок 15  книжок;
- Над важкими правилами поламано 5 голів, зламано 1 стілець, 3 портфелі, четверо штанців;
- Загублено 7 поганих звичок, 25 ручок, 49 олівців, 16 гумок, 20 гудзиків, 8 дитячих - молочних зубів;
- У шкільному коридорі набито 4 шишки;
- На території школи розбито 2 клумби, 4 коліна, 1 шибку.
- Клас живе цікаво і не збирається зупинятися на досягнутому.
Математика:
Я Математика – це  наука точна і серйозна.
І прожити нам без неї навіть дня не можна.
Щось купити в магазині, гроші полічити.
Чи задачу розв’язати, гостей запросити.
Треба вміти додавати,  множити, ділити.
Більше й менше визначати, креслити, лічити.
Тож вивчайте цю науку старанно, серйозно,
І тоді усі завдання виконати буде просто.
 Математика:
А зараз я хочу перевірити, що ви вже вмієте.  Слухайте мої завдання.
1.    Три овечки коло гречки
На лужку ще три овечки
Полічи овечок цих –
Скільки разом їх усіх?  (3+3=6)
2.  По дорозі зайчик біг
Ніс 5 яблук на пиріг
Одне впало, покотилось
Скільки яблук залишилось? (5-1=4)
3. Ось до класу на урок
Залетіло шість сорок
Дві пізніше прибуло
Скільки всіх птахів було?  (6+2=8)
4. Руки вгору підніміть
Пальці швидко полічіть
Зліва п’ять і справа п’ять
Скільки разом? Як сказати  (10)
        Математика: Молодці! Ви справжні знавці математики
Ведучий:  Діти давайте подякуємо Букварику і Математиці за те, що навчають нас.
Танок «Ми першокласники»

        Учитель: 
 А зараз пригадаємо, які правила поведінки необхідно пам’ятати й виконувати в школі.

13-й учень:
Ми у школі вже прижились,
Правил добрих ми навчились. 
Ось послухайте ви їх, 
І дотримуйтесь усіх.

14-й учень:
Щоб урок минув не марно.
Треба сісти рівно й гарно.
Заходить вчитель – треба встати,
Дозволить сісти – тихо сядь.

15-й учень:
Сиди за партою рівненько,
Пиши і слухай спокійненько.
Спитати хочеш – не кричи, 
А тільки руку підніми. 

16-й учень:
Не базікай на уроках,
Як папуга чи сорока.
Прізвиськ дітям не давай,
А дівчаток – захищай.

17-й учень:
Бути чесним і правдивим –
Важливе правило у нас.
Бути другом не зрадливим
Клас за тебе, ти – за клас! 

Гра «Що візьмеш до школи?» 
 Тепер запрошуємо всіх пограти з нами в гру «Що візьмеш до школи?» 
Плескайте в долоні - якщо це шкільна річ.


Перший раз малий Микола
Став збиратися до школи.
 Олівця поклав у сумку,
Книги, ручку, зошит, гумку,
М’яч, перо, граблі, подушку…
 2 ведмедика, лопату,
Білочку руду, хвостату,
Лук і стріли, і рушницю
Ще й пухкеньку паляницю.
 Ще й стільця, стола і парту,
Ще й географічну карту,
Трактора, машинку, мило…
 Вже й надворі звечоріло,
Сів Микола, дума думку.
 Чи усе поклав я в сумку?
 Учитель:
Прошу всіх першокласників приготуватись до урочистого моменту сьогоднішнього свята. Зараз ви будете приймати Клятву першокласника.
        Учитель:
Буду я в школі вчитись читати.
Гарно писати і рахувати.
Буду в альбомі своїм малювати.
Твори писати, вірші вивчати.
-         Клянетесь!
            Діти  (разом)  Клянусь!
                       Обіцяю не лінитись
                       Добросовісно трудитись
                       Вчителів поважати
                       І оцінки гарні мати.
-         Клянетесь!
        Клянусь!
                      Книги й зошити любити
                      Берегти, а не губити
                      Акуратним завжди бути
                      Щоб нічого не забути.
-         Клянетесь!
        Клянусь!
                      На уроках не жувати
                      Не дрімати і не спати
                      І домашні всі завдання
                      На „12” готувати.
-         Клянетесь!
        Клянусь!
                      Буду вчитись я відмінно
                      І поводитись сумлінно
                      Щоб батьки могли радіти,
                      Що такі в них гарні діти!
-         Клянетесь!
        Діти:  Клянусь!  Клянусь!  Клянусь!
        Учитель:
А зараз, діти настав час присвоїти вам звання  „ учня ” Добровеличківської спеціалізованої загальноосвітньої школи-інтернату.
                        ( Дітям вручаються свідоцтво першокласника).
        Учитель:
Вітаємо вас із почесним званням „ Школяр ” і бажаємо носити це звання з радістю, а в школу ходити із задоволенням.
Пісня «Перший раз у перший клас!»
        Учитель:
Сьогодні кожен з вас став справжнім школярем,  і  вас прийшли  привітати ваші надійні помічники, найрідніші, найчудовіші ваші батьки.  Надаємо їм слово.
Виступ батьків
        Учитель:
Дорогі діти, шановні батьки! Хліб – це символ безконечності життя. А рушник супроводжує людину все життя від самого її народження. Тож, у добрий путь! Нехай шкільні роки стануть найщасливішими у вашому житті, а батькам принесуть гордість за вас і радість.
  Хай усі ваші мрії здійсняться!  
Любі першокласники!
Тернистим хай буде
Ваш обраний шлях,
Хай добре у школі живеться.
Цей Дзвоник яскравий  лунає для вас,
І щастям у серці озветься.
(Лунає дзвоник)

-         Він покликав вас на урок «Наше шкільне життя».

Немає коментарів:

Дописати коментар