четвер, 9 листопада 2017 р.

День української мови та писемності

9 листопада 2017 року до Дня української мови та писемності в  школі дуже цікаво пройшов захід декламування віршів  дитячої поезії на районний конкурс «Візьму перо і спробую…»  для учнів 1-4 класів з метою виявлення і підтримки обдарованих  дітей в галузі літературної творчості, виховання поваги та любові до рідного краю, сприяння потреб у духовному  самовдосконаленні. 


 Дітвора ми українська
Дітвора ми українська, хлопчики й дівчатка,
Хоч на зріст ми ще маленькі, до роботи всі бравенькі.
Дружно всі танцюємо, пишемо, малюємо.
В школі весело живем і зростаєм з кожним днем.
учень 1 класу Гордус Максим (6 років)
 Краю мій
Краю мій, моя Добровеличківка
Простір нив, гаїв, лугів, лісів
Невід’ємна частка України
України матінки-землі.
учениця 1 класу Юрескул Дарина (6 років)
Мій рідний край
Я родилась в Україні
В Добровеличківці живу
Я люблю свій край рідний!
Батьківщиною –  зову!
З ранніх літ мене навчають
Ненька мати, батько мій,
Щоб любити Україну
Треба знати край свій рідний.
Рідний край я ще вивчаю,
бо ходжу лиш в перший клас.
Знаю те що нашим містом
Річка Добра протікає,
Що колись тут жив коваль Величко
Людям велич і добро робив.
учениця 1 класу Вовненко Маріанна (6 років)

Мрія
Є у мене одна мрія
Щоб закінчилась війна
Щоб на нашій Україні
Мир і злагода була!
учень 1 класу Афанасьєв Денис (6 років)

 Мій рідний край
Лиш прокинуся я вранці
до тата й мами побіжу.
До них я міцно пригорнуся,
 бо дуже сильно їх люблю.
Пройдуся по стежках рідненьких
усе знайоме тут мені!
 Мій рідний краю,  
для мене – ти найкращий,
 бо тут  я народився і живу!    
учень 1 класу Безлюдько Олександр (6 років)





Мій край
Скільки  б  в  світі не було  країн
 та найкраща – Україна!
 бо цвіте калина в ній,
мальви пахнуть, чорнобривці,
 річки весело дзюрчать,
 пташки високо летять,
в школах діти  гомонять,
дружно вірші всі складають
свою землю прославляють.
учень 1 класу Кособуцький Іван (6 років)




Мрія футболіста
Я хлопчик маленький, у школі я вчуся.
А мрію про те, як по полю я мчуся.
І тренер футбольний, командою керує,
що кеди футбольні тато купує.
Антоша відомим гравцем хоче бути!
учень 1 класу Мазур Антон (6 років) 










Мрія
У мене в серці мрія є одна –
скінчилася би швидше осінь золота.
Прийшла б зима –
і ми гуртом, зліпили би сніговита.
Восени я мрію про зиму,
а зимою про диво весни.
Навесні до літа я лину,
літо, щоб не спішило пройти.
учень 1 класу Авраменко Артур (6 років)






Рідний край
Красиві наші безкраї поля,
І мова наша найкраща,
Люби та оберігай,
Свою Україну – рідний край.
учень 1 класу Зибін Денис (6 років)










Рідний диво-край
Квітни й розквітай
Моя Україна
Рідний диво-край!
Степи неозорі,
Ясні небеса,
Золоте колосся,
Синіх вод краса!
***   ***   ***
Дітвора весела
Дітвора весела
В школу поспішає
Весь граніт науки
Вона подолає.
Рідний край чудовий
Вона подолає.
 Наша Україна
Квітне й розквітає!
 учениця 1 класу Корсун Анастасія (7 років)




Немає коментарів:

Дописати коментар