пʼятниця, 7 квітня 2023 р.

7 квітня 2023 рік - все про цей день

 

7 квітня світова спільнота святкує Всесвітній день здоров'я. Православні віряни відзначають Благовіщення Пресвятої Богородиці.
Всесвітній день здоров'я, який було започатковано на честь створення, а точніше прийняття статуту Всесвітньої організації охорони здоров'я (ВООЗ) у 1948 році.
Благовіщення – важливе християнське свято річного циклу. У народному розумінні Благовіщення – початок весняно-літнього півріччя.


Учні 2 класу цей день провели так:

-Переглянули відео про Всесвітній день здоров’я;

-Склали пам’ятки «Здорового способу життя»;

-Намалювали малюнки «Здоров’я – це скарб людини»;

-Обговорили народні традиції та прикмети Благовіщення Присвятої Богородиці;

-Виготовили листівки-обереги для ЗСУ;

-Відвідали майстер-клас по твістингу, де навчилися скручувати фігурки з повітряних кульок.

День був пізнавальним, цікавим, повчальним незважаючи на те, що вони лише другокласники!


















































Немає коментарів:

Дописати коментар