четвер, 1 вересня 2016 р.

День знань






Це моя Україна!
(урок-мандрівка)
         





Мета: формувати компетентності: ключові (уміння вчитися – самоорганізовуватися до навчальної діяльності у взаємодії, працювати згідно з правилами роботи в групі; загальнокультурна – дотримуватись норм мовленнєвої культури; здоров’язбережувальна – дотримуватись правильної постави за партою; предметні – ознайомити з державними і народними символами України, збагачувати активний словниковий запас учнів; розвивати уяву, мислення, увагу, пам’ять; виховувати толерантність у взаємодії з учнями, почуття гордості і любові до Батьківщини).
 Обладнання: плакати національної символіки, географічна карта України, аркуші з назвами тематичних зупинок уроку, аркуш для роботи в групах і кольорові олівці, у кожного учня паперовий листок.
Хід уроку
 І. Організація учнів до уроку
- Я вітаю Вас, з початком нового навчального року, бажаю здоров’я, успіхів у навчанні, гарного настрою.
1. Гра «Тісне коло»
-Давайте пограємо в гру «Тісне коло» і познайомимося з кожним. (Усі стають в коло і беруться за руки. Учитель називає імена дітей і той, хто почув своє ім’я, робить крок уперед.)
2. Девіз класу
Давайте привітаємо один одного і вивчимо наш девіз.
Неповторні ти і я,
Разом ми одна сім’я,
Будемо у мирі жити,
Гарно вчитись і дружити,
Щоб батьки могли радіти,
Що такі в них добрі діти.
 ІІ. Ознайомлення з темою та правилами проведення
уроку-мандрівки
- Сьогодні ми з вами вирушаємо в мандрівку нашою країною. У нас є малюнок, на якому зображені зупинки. Ми будемо рухатися від одної до іншої по кольорових стрічках. Під час мандрівки треба бути дуже уважним, щоб багато чого запам’ятати.
 ІІІ. Осмислення та усвідомлення вивченого матеріалу
 Перша зупинка – «Моя Батьківщина»
- Хто з вас здогадається про яку країну йде мова?
1.Вірш про Україну
Красивий, щедрий, рідний край
І мова наша - солов’їна.
Люби, шануй, оберігай
Усе, що зветься  …     (Україна).
- Отже, як називається наша країна?
- Україна для нас – Батьківщина.
-  Що означає це слово?
2. Бесіда
Слово Батьківщина – від слова батько. Це земля, на якій ви народилися, де народилися і ваші діди, і ваші батьки, і всі ми. Якщо ви подивитесь на карту, то побачите гори, і моря, і річки. А в наше вікно видно школу, дерева, ігровий майданчик, вулицю. Саме з нашої вулиці, чудових краєвидів рідного краю складається Батьківщина, земля наших батьків.
Друга зупинка – «Державні символи»
- Кожна держава має свої державні символи, які люди бережуть і шанують. Такими символами є Державний Прапор України, Державний Герб України, Державний Гімн України.
Державний Прапор України складається з двох смуг: синьої та жовтої. Жовтий колір символізує багатство України – хліб, золотий степ, залитий сонячним промінням; синій – чисте небо. А якщо змішати ці дві фарби, то вийде зелений колір – колір життя.
- А щоб ви краще запам’ятали кольори прапора, попрацюємо разом. (У кожної дитини аркуш із зображенням прапора, який треба розфарбувати як прапор України). По завершенню роботи всі малюнки презентують на дошці.
 Державний Гімн України – національний гімн на музику
 М. Вербицького із словами першого куплету та приспіву твору
П. Чубинського «Ще не вмерла України і слава, і воля». Під час виконання Державного Гімну України всі повинні встати. Малий Державний Герб України (тризуб) – знак княжої держави Володимира Великого.
 Третя зупинка – музична фізкультхвилинка.
Четверта зупинка – «Український віночок» (народні символи).
- Українці вплітали квіти у віночок, який є народним символом. Вінки не лише прикрашали зачіску, а й були оберегом для кожного.
 П‘ята зупинка – «Я – неповторний» - Кожна людина – неповторна.
 ІV. Підсумок уроку

- Що найбільше запам’яталося з уроку?

Немає коментарів:

Дописати коментар